SmartComfort

SmartComfort

Komfortné riešenia cez smartfón

SmartComfort

Komfortné riešenia cez smartfón

Zákaznícka podpora

 

Sme tu, aby sme pre našich klientov priniesli podporu a servis aj po odovzdaní riešenia.

Pre všetky vaše otázky, návrhy na doplnenie či akúkoľvek nefunkčnosť vytvorte ticket, ktorý nás bude informovať o tom, čo vás trápi. Pre rýchle a efektívne vyriešenie vášho ticketu je dôležité doplniť čo najpresnejšie údaje, ako napr. typ zariadenia, číselné označenie zariadenia z vašej dispozície MaR, screenshot z aplikácie…

 

Vytvoriť Ticket

    Meno

    E-mail

    Tel.číslo

    Miesto inštalácie



    Čoho sa týka:

    SmartComfort – TapHomeSmart Intercom – Akuvox



    Predmet

    Detailný popis

    Reklamácia pre tovar a HW

    V prípade nutnosti uplatnenia reklamácie pre zakúpený tovar / HW vás prosíme o vyplnenie reklamačného formuláru (na stiahnutie PDF). Reklamovaný tovar následne zašlite (resp. doručte osobne) vrátane vyplneného reklamačného formuláru na našu adresu prevádzky: smartcomfort s.r.o., Magurská 1, 974 11 Banská Bystrica

    Mrzí nás, že je nutné tovar vrátiť alebo reklamovať. Urobíme všetko preto, aby vaša žiadosť bola vybavená v najkratšom možnom čase a k vašej plnej spokojnosti.

    Otázky a odpovede

    Zákaznícku podporu zavádzame pre zlepšenie našich služieb. Vieme tak čo najefektívnejšie odpovedať na otázky alebo riešiť problémy. Vytvorený ticket poskytuje potrebné informácie, na základe ktorých vieme:

    • požiadavku analyzovať pri dokumentácií daného klienta (oproti tomu keď príjmeme telefonát počas inej inštalácie, kedy vám nevieme garantovať riešenie bez písomnej špecifikácie)
    • nastaviť termín a prioritu
    • relevatne a presne odpovedať.
    1. Rozšírenie systému – užívateľ má funkčné riešenie SmartComfort a želá si doplniť nové zariadenie alebo technológiu. 
      Príklad: Na jeseň bola užívateľovi odovzdaná aplikácia. Na jar sa rozhodne doplniť zavlažovanie záhrady a tak vytvorí ticket tejto kategórie, kde špecifikuje počet želaných okruhov a priloží dokumentáciu (navrhnutú záhradníkom alebo pri svojpomocnom riešení nakreslené rukou).

    2. Úprava aplikácie / nastavenia –  užívateľ má požiadavku na doplnenie nastavenia alebo režimu do odovzdanej aplikácie k systému. Dôležité je napísať popis ako má výsledné riešenie vyzerať, príloha nie je vyžadovaná.
      Príklad: Užívateľ chce nastaviť po zotmení automaticky zatiahnuť všetky žalúzie okrem dverí na terasu.

    3. Niečo mi nefunguje – užívateľ zistí chybu vo funkčnosti niektorej časti systému, zariadenia, technológie atď. Pre efektívne a rýchle vyriešenie problému je nevyhnutné napísať čo najpresnejšiu špecifikáciu, popis udalosti či priložiť prílohu.
      Príklad: Užívateľovi nekúri v hosťovskej izbe. Vytvorí ticket tejto kategórie a priloží screen z aplikácie s termostatom z danej miestnosti.

    4. Otázka – všeobecná  kategória pre akékoľvek dotazy a požiadavky k systému.
      Príklad: Čo všetko môžem ovládať z intercom monitora?

    Kategória ticketu určuje z akej oblasti pramení váš problém. Pokiaľ máte viac rôznych požiadaviek rovnakej kategórie, napíšte ich do jedného ticketu, ak ich je viacero rôznych, vytvorte pre každú požiadavku ticket samostatne (napr. 1 ticket pre úpravu zavlažovania, 2 ticket na inštaláciu vonkajšieho intercomu). 

    Štandardný spôsob kontaktovania pri akejkoľvek situácií je náš servisný formulár. Máme pripravené kategórie služieb, ktoré budú poskytovať aj kontakt telefonicky či správou cez WhatsApp. Nový cenník bude platný od 1.1.2024 – pripravujeme.

    1. ŠTANDARD  =  Formulár (do 3 pracovných dní) – bezplatná
    2. NADŠTANDARD = Formulár (v rámci 1 pracovného dňa) + WhatsApp správy v čase 9:00 – 16:00 hod.
    3. KOMFORT  = Formulár (v rámci 1 dňa) + WhatsApp správy + telefonická podpora 24/7 

    Po odovzdaní nášho riešenia (základná verzia aplikácie) ponúkame ako BONUS 3 mesiace programovú podporu, kedy si má klient možnosť systém vyskúšať a v prípade potreby bude program upravený podľa požiadavky. Čo konkrétne naši klienti využili? Napr. priebežné zaučenie špecifických vlastností ohľadom regulácie zariadení, nastavenie podmienok prítomnostného režimu, zmena časovania spínania kúrenia, úprava vzhľadu aplikácie a iné). 

    Po uplynutí tejto doby sú v prípade potreby klientovi účtované jednorázové platby. Ceny sú stanovené podľa aktuálne platného cenníka.