Sme tu, aby sme pre našich klientov priniesli podporu a servis aj po odovzdaní riešenia.
Pre všetky vaše otázky, návrhy na doplnenie či akúkoľvek nefunkčnosť vytvorte ticket, ktorý nás bude informovať o tom, čo vás trápi. Pre rýchle a efektívne vyriešenie vášho ticketu je dôležité doplniť čo najpresnejšie údaje, ako napr. typ zariadenia, číselné označenie zariadenia z vašej dispozície MaR, screenshot z aplikácie…
V prípade nutnosti uplatnenia reklamácie pre zakúpený tovar / HW vás prosíme o vyplnenie reklamačného formuláru (na stiahnutie PDF). Reklamovaný tovar následne zašlite (resp. doručte osobne) vrátane vyplneného reklamačného formuláru na našu adresu prevádzky: smartcomfort s.r.o., Magurská 1, 974 11 Banská Bystrica.
Mrzí nás, že je nutné tovar vrátiť alebo reklamovať. Urobíme všetko preto, aby vaša žiadosť bola vybavená v najkratšom možnom čase a k vašej plnej spokojnosti.
Zákaznícku podporu zavádzame pre zlepšenie našich služieb. Vieme tak čo najefektívnejšie odpovedať na otázky alebo riešiť problémy. Vytvorený ticket poskytuje potrebné informácie, na základe ktorých vieme:
Kategória ticketu určuje z akej oblasti pramení váš problém. Pokiaľ máte viac rôznych požiadaviek rovnakej kategórie, napíšte ich do jedného ticketu, ak ich je viacero rôznych, vytvorte pre každú požiadavku ticket samostatne (napr. 1 ticket pre úpravu zavlažovania, 2 ticket na inštaláciu vonkajšieho intercomu).
Štandardný spôsob kontaktovania pri akejkoľvek situácií je náš servisný formulár. Máme pripravené kategórie služieb, ktoré budú poskytovať aj kontakt telefonicky či správou cez WhatsApp. Nový cenník bude platný od 1.1.2024 – pripravujeme.
1. ŠTANDARD = Formulár (do 3 pracovných dní) – bezplatná
2. NADŠTANDARD = Formulár (v rámci 1 pracovného dňa) + WhatsApp správy v čase 9:00 – 16:00 hod.
3. KOMFORT = Formulár (v rámci 1 dňa) + WhatsApp správy + telefonická podpora 24/7
Po odovzdaní nášho riešenia (základná verzia aplikácie) ponúkame ako BONUS 3 mesiace programovú podporu, kedy si má klient možnosť systém vyskúšať a v prípade potreby bude program upravený podľa požiadavky. Čo konkrétne naši klienti využili? Napr. priebežné zaučenie špecifických vlastností ohľadom regulácie zariadení, nastavenie podmienok prítomnostného režimu, zmena časovania spínania kúrenia, úprava vzhľadu aplikácie a iné).
Po uplynutí tejto doby sú v prípade potreby klientovi účtované jednorázové platby. Ceny sú stanovené podľa aktuálne platného cenníka.